به دلیل اختلال در مراكز پاسخگویی

مخابرات اخطار گرفت!

مخابرات اخطار گرفت!

به گزارش بست روید شركت مخابرات ایران كه به علت بالا رفتن حجم تماس ها در سامانه های شارژینگ و فنی با اختلالاتی روبه روست، به علت بهبود نیافتن وضع موجود از رگولاتوری اخطار گرفت و در صورت عدم رفع مشكلات موجود، بر مبنای پروانه صادره با این شركت برخورد خواهد شد.


به گزارش بست روید به نقل از ایسنا، چندی قبل محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- از تماس با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده ی دیگر گفته بود كه كیفیت خوبی نداشتند. وی همینطور به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و سرویس دهندگان فرصت داده بود كه به این وضعیت رسیدگی كنند و از مردم هم خواست كه شكایات خویش را با شماره ی ۱۹۵ مطرح كنند.
بعد از آن حسین فلاح جوشقانی - رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- اعلام نمود: به دنبال تاكید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص رفع مشكل مراكز پشتیبانی اپراتورها و با عنایت به بازدید و بررسی های میدانی قبلی و چند روز اخیر رگولاتوری از مراكز تماس و پشتیبانی شركت های مختلف ارائه دهنده خدمات در حوزه ICT، شركت مخابرات ایران (۲۰۲۰)، بیش ترین مشكلات را در زمینه كیفیت پاسخگویی به مشتركان داشت.
وی با بیان این كه اپراتورها و دارندگان پروانه ملزم به پاسخگویی مناسب به مشتركان هستند، اضافه كرد: توجیهات مدیرعامل شركت مخابرات ایران در خصوص این كه در بین صدها مورد پاسخگویی روزانه، بروز چند اشكال طبیعی است، به هیچ عنوان مورد قبول نبوده و همه اپراتورها بخصوص شركت مخابرات ایران باید در كوتاه ترین زمان ممكن این مشكلات را برطرف و كیفیت پشتیبانی خویش را به وضعیت مناسب برسانند.
سامانه های شارژینگ و فنی مخابرات دارای اختلال است
اما به نظر می آید با گذشت بیشتر از یك ماه، هنوز وضعیت مراكز پشتیبانی مخابرات به حد مطلوب نرسیده و این مورد رگولاتوری را وادار كرده كه به این شركت اخطار دهد. در این راستا مجید حقی -معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری- اعلام نمود: به دنبال بازرسی های ویژه و انجام تست های اتفاقی از مراكز تماس و سامانه ۲۰۲۰ شركت مخابرات ایران، متاسفانه علیرغم اخطارهای قبلی در خصوص بهبود وضعیت پاسخگویی سیستم پشتیبانی این شركت، مشخص شد سامانه های شارژینگ و فنی شركت مخابرات ایران در انتها هر ماه و همینطور ابتدای ماه بعدی با مشكل مواجه می شود.
وی با اشاره به بروز مشكل اختلال در سامانه های شركت مخابرات اظهار داشت: مشكلات سامانه های مخابرات سبب بالا رفتن حجم تماس ها در مراكز تماس ۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف كنندگان را به دنبال داشته است. بررسی ها نشان داده است حتی كاربران و تماس گیرندگان با مركز پشتیبانی ۲۰۲۰ این شركت تا ۲۰ دقیقه پشت خط منتظر می مانند و هنگامی كه در صف انتظار هستند، تماسهای آنها بدون دلیل قطع می شود.
حقی درباره اقدام رگولاتوری در مواجهه با چنین مشكلی خاطرنشان كرد: به دنبال بروز این مشكلات، به شركت مخابرات ایران اخطار لازم داده شده و این شركت موظف شده است در سریع ترین زمان برای رفع اختلال اقدام نماید. در غیر این صورت بر مبنای پروانه صادره با شركت مخابرات برخورد خواهد شد.




1398/05/06
13:18:53
5.0 / 5
3052
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
BestRoid اندروید