الون ماسك خواهان مشاركت همگانی در طراحی سفینه های فضایی شد

الون ماسك خواهان مشاركت همگانی در طراحی سفینه های فضایی شد

به گزارش بست روید الون ماسك مدیرعامل شركت اسپیس ایكس كه قبلاً از تولید دو سفینه فضایی این شركت معروف به استارشیپ اطلاع داده بود، از مشاركت عموم علاقمندان و افراد توانمند در این روند استقبال كرد.



به گزارش بست روید به نقل از انیترستینگ اینجنیرینگ، مقرر است بدین منظور یك برنامه فرصت یابی شغلی توسط اسپیس ایكس برگزار گردد و از این طریق مهندسان، ناظران و كاركنان پشتیبانی جدیدی به این مجموعه جذب شوند.
الون ماسك در توئیتی اعلام نموده هدف از جذب نیروهای جدید این است كه كار تولید سفینه های فضایی مورد نیاز اسپیس ایكس به صورت ۲۴ ساعته در طول روز و در هر هفت روز هفته پیگیری شود. این برنامه شغل یابی پنج شنبه این هفته از ساعت ۳ پس از ظهر تا ۹ شب برگزار می گردد.
استارشیپ اسپیس ایكس برای حمل خدمه و بار به مدار زمین، كره ماه، مریخ و فراتر از آن به كار گرفته خواهد شد. بر مبنای برآوردها استارشیپ قدرتمندترین سفینه فضایی ساخته شده بر روی زمین خواهد بود و می تواند باری به وزن صد متریك تن را به مدار زمین منتقل كند. ماسك قبلاً هم تصریح كرده بود از مشاركت هر فردی كه می تواند به ساخته شدن سریع تر استارشیپ كمك نماید، استقبال می كند. وی افزوده بود در این حوزه به توانایی ها و استعداد افراد و نه مدرك دانشگاهی و محل تحصیل آنها توجه می كند.

1398/11/18
01:13:05
5.0 / 5
4313
تگهای خبر: دانشگاه , شركت , طراحی
این مطلب بست روید چطور بود؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب بست روید
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
BestRoid اندروید