زمان ارائه گوشی ۵G وان پلاس اعلام گردید

زمان ارائه گوشی ۵G وان پلاس اعلام گردید

به گزارش بست روید مدیرعامل شركت چینی وان پلاس اعلام نموده است كه در نیمه نخست سال آینده میلادی گوشی هوشمند این شركت كه از فناوری شبكه نسل پنجم اینترنت (۵G) بهره می برد، عرضه خواهد شد.



به گزارش بست روید به نقل از ایسنا، با عنایت به افزایش روزافزون محبوبیت تكنولوژی های جدید و گسترش تلاش و فعالیت شركت های مختلف تكنولوژی و اپراتورهای بین المللی برای برقراری و توسعه زیرساخت های لازم برای فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G، می توان اظهار داشت كه یك ماراتن و رقابت تنگاتنگی میان این غول های تكنولوژی درگرفته است و هر یك از آنها در تلاشند اولین اپراتور و شركت مخابراتی باشند كه امكان دسترسی و بهره برداری از جدیدترین نسل از اینترنت ۵G را در اختیار كاربرانشان قرار می دهند.

شركت های تولیدكننده موبایل متعددی همچون سامسونگ، هواوی، لنوو، ال جی، سونی و غیره همگی از برنامه خود برای تولید و عرضه گوشی هوشمندی كه به فناوری شبكه نسل پنجم اینترنت (۵G) مجهز هستند، اطلاع داده و اغلب آنها هم اوایل سال آینده میلادی را برای رونمایی و عرضه انتخاب و اعلام نموده اند.

حالا پیت لائو، مدیرعامل شركت چینی وان پلاس كه یكی از تولیدكنندگان موبایل و زیرمجموعه شركت هواوی به حساب می آید، از زمان ارائه این محصول سخن گفته و اعلام نموده است كه گوشی هوشمند ۵G وان پلاس احیانا در ماه مه ۲۰۱۹ میلادی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش به گزارشگر وب سایت سی نت گفته كه انتظار می رود فروش این محصول با استقبال بی نظیری از جانب كاربران مواجه شود.

وی همینطور تصریح كرد: فناوری نسل پنجم اینترنت هنوز در جهان جا نیفتاده است و الان كشورهای بسیاری با همكاری اپراتورهای مخابراتی در حال توسعه زیرساخت های لازم برای آن هستند اما با این وجود پیش بینی می گردد با عنایت به سرعت فوق العاده بالای این شبكه اینترنت، خیلی زودتر از آنچه تصور می شود، كاربران به سمت و سوی آن سوق داده شوند.

نسل پنجم شبكه تلفن همراه۵G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است كه بعد از نسل چهارم شبكه تلفن همراه فعلی عرضه می گردد. خیلی از بزرگ ترین شركت های مخابراتی و اپراتورهای فعال در جهان نظیر نوكیا، اریكسون، هواوی و غیره به شدت در حال رقابت جهت راه اندازی اولین شبكه اتصال به اینترنت نسل پنجم ۵G هستند. كشورهای بسیاری در سراسر جهان همچون ایالات متحده آمریكا، كانادا، استرالیا، چین، كره جنوبی، ژاپن و خیلی از كشورهای اروپایی و غیره با همكاری بزرگترین اپراتورهای جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه ۵Gهستند و در این زمینه فعالیت های گسترده ای انجام داده اند.




1397/09/23
17:26:49
5.0 / 5
4739
تگهای خبر: اپراتور , استاندارد , اینترنت , بین المللی
این مطلب بست روید چطور بود؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب بست روید
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
BestRoid اندروید