ایران میزبان كنگره سیستم های كلان مقیاس محاسباتی، آخرین مهلت ارسال مقاله

ایران میزبان كنگره سیستم های كلان مقیاس محاسباتی، آخرین مهلت ارسال مقاله

بست روید: كنگره بین المللی ˮسیستم های كلان مقیاس محاسباتی و تحلیل كلان دادهˮ برای بار دوم در ایران برگزار می گردد.


به گزارش بست روید به نقل از ایسنا، كنگره TopHPC2019 از ۳ تا ۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ با حمایت مالی و معنوی مراكز علمی و صنعتی كشور در حوزه استراتژیك تحلیل كلان داده و زیرساخت های آن برگزار می گردد.
از محورهای اصلی این كنگره می توان به محاسبات با كارایی بالا (HPC)، كلان داده، تحلیل داده، محاسبات ابری، اینترنت اشیاء و محاسبات كوانتومی اشاره نمود. "اسپرینگر" (Springer) بعنوان حامی رسمی این كنگره علمی مقالات پذیرفته شده را چاپ و در پایگاه های استنادی معتبر دنیا و ایران نمایه خواهد می كند.
۱۰ بهمن ماه ۹۷ آخرین مهلت ارسال مقاله و ۲۰ اسفندماه امسال زمان اعلام نتایج داوری مقالات است.
در این دوره از كنگره متخصصان تراز اول دنیا ایراد سخنرانی داشته و شركت كنندگان امكان حضور در نمایشگاه تخصصی صنایع كلیدی حوزه تحلیل كلان داده و زیرساخت های آنرا خواهند داشت. از دیگر برنامه های این كنگره برگزاری كارگاه های تخصصی توسط افراد صاحب نام و فعال از صنایع خارج از كشور است تا شركت كنندگان بتوانند ضمن كسب توانمندی مهارتی و شغلی در این حوزه، از تجربیات بازار بین الملل باز باخبر شوند.
سیستم های محاسباتی با كارایی بالا و كلان‏ داده به عنوان زیرساخت های كلیدی و عملیاتی در دنیا معرفی شده اند و در حوزه های مختلف علوم و مهندسی چون نفت و گاز، خودروسازی، هواشناسی و همین طور حوزه های بانكداری و مدیریت و سلامت به كار گرفته می شوند.
كنگره TopHPC با همكاری كنسرسیوم بین‏ المللی HPCC با سابقه ۲۶ ساله در اتحادیه اروپا، برای نخستین بار در سال ۱۳۹۶ با حضور ۱۲ سخنران تراز اول بین المللی علمی و صنعتی، حمایت پنج سازمان بین ‏المللی مرتبط همچون شورای ملی تحقیقات ایتالیا و دریافت بازخوردهای بسیار مثبت داخلی و بین ‏المللی در ایران با محوریت دانشگاه خوارزمی و حمایت دانشگاه ها و شركت های فعال این حوزه با موفقیت برگزار گردید.




1397/10/04
14:28:45
5.0 / 5
4436
تگهای خبر: اینترنت , بین المللی , دانشگاه
این مطلب بست روید چطور بود؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب بست روید
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
BestRoid اندروید