رونمایی پاناسونیك از دوربین عكاسی با دقت ۱۸۷ مگاپیكسل

رونمایی پاناسونیك از دوربین عكاسی با دقت ۱۸۷ مگاپیكسل

بست روید: پاناسونیك در عرصه تولید دوربین های عكاسی چندان شناخته شده نیست. اما با عرضه دو دوربین تازه به نام های لومیكس اس ۱ و اس ۱ آر نشان داده كه حرف هایی برای گفتن دارد.



به گزارش بست روید به نقل از نیواطلس، دوربین Lumix S۱ با دقت ۲۴.۲ مگاپیكسل و سنسور CMOS در ابعاد ۳۵.۶ در ۲۳.۸ میلیمتر تولید شده است.
یكی از مزایای این دوربین در نظر گرفتن حالت عكاسی فوق دقیق برای آن است كه سبب می شود هشت عكس متوالی با استفاده از سنسور لومیكس اس ۱ گرفته شده و تركیب این عكس ها، تصویری با كیفیت ۹۶ مگاپیكسل را به ارمغان آورد. پاناسونیك اعلام نموده كه می توان از این قابلیت برای تهیه عكسهایی با كیفیت چشم گیر از مناظر مختلف بهره گرفت.
دوربین مورد اشاره برای فیلم برداری با دقت ۴K و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه باز قابل استفاده می باشد. البته می توان این نوع فیلم برداری را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه باز انجام داد.
دوربین جدید دیگر پاناسونیك Lumix S۱R نام دارد كه دقت آن به ۴۷.۳ مگاپیكسل می رسد. در این دوربین هم از سنسور CMOS در ابعاد ۳۶ در ۲۴ میلیمتر استفاده شده است. دقت این دوربین در حال عكاسی فوق دقیق به رقم حیرت انگیز ۱۸۷ مگاپیكسل می رسد. فیلم برداری با دقت ۴K و با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه برای این دوربین هم امكان دارد.
فناوری تثبیت تصویر، نمایشگر او – لد، بلوتوث ۴.۲، وای – فای ۸۰۲.۱۱ac برای انتقال سریع تصاویر از راه اینترنت همچون دیگر قابلیت های این دوربین هاست كه قیمت آنها هنوز اعلام نشده است.

1397/11/13
14:44:37
5.0 / 5
4788
تگهای خبر: اینترنت , فناوری
این مطلب بست روید چطور بود؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب بست روید
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
BestRoid اندروید