كاربران ساعت های هوشمند سامسونگ به مشكل خوردند

كاربران ساعت های هوشمند سامسونگ به مشكل خوردند

به گزارش بست روید به نظر می آید كه كاربران ساعت های هوشمند و سایر گجت های پوشیدنی سامسونگ در ایام اخیر با مشكل ورود به حساب های كاربری خود رو به رو شده اند.


به گزارش بست روید به نقل از ایسنا، گزارش های متعددی از جانب كاربران در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی مختلف نظیر توئیتر انتشار یافته است كه نشان داده است باگ و نقص اپلیكیشن Samsung Galaxy Wearable كاربران زیادی را در سراسر جهان با مشكل مواجه كرده است بگونه ای كه به قول آنها، نمی توانند وارد حساب كاربری خود در گجت های پوشیدنی و ساعت های هوشمند سامسونگ خود شوند و بدین ترتیب این دستگاه ها هم قادر نخواهند بود به گوشی هوشمند كاربران متصل شده و امكانات موردنظر آنها را برایشان به ارمغان بیاورد.
این گزارش ها كه از روز پنج شنبه اخیر در فضای مجازی اینترنت و همینطور پورتال رسمی سامسونگ مشاهده شده است، تابحال تبدیل به یك گزارش ۶۵ صفحه ای از این رخداد شده و سر و صدای خیل عظیمی از كاربران را درآورده و جنجال برانگیز شده است.
طبق گزارش وب سایت theverge، سامسونگ هم با انتشار اطلاعیه ای اعلام نموده است كه این مشكل و باگ نرم افزاری بزودی با تلاش مداوم كارشناسان و متخصصان فعال در این شركت كره ای برطرف خواهد شد و كاربران نگران عدم دسترسی به حساب های كاربری و همینطور عدم برقراری اتصال گوشی با ساعت هوشمند خود نباشند.



1398/02/03
15:58:39
5.0 / 5
4876
تگهای خبر: اینترنت , سامسونگ , سایت , شركت
این مطلب بست روید چطور بود؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب بست روید
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
BestRoid اندروید