متن آهنگ به استوری های اینستاگرام می آید

متن آهنگ به استوری های اینستاگرام می آید

به گزارش بست روید به نظر می آید كه اینستاگرام می خواهد استیكرهای جدیدی را به پلتفرم استوری خود بیفزاید تا متن شعر آهنگ های موردنظر كاربران را بر روی صفحه نمایش دهد.


به گزارش بست روید به نقل از ایسنا، جین مانچون وانگ، بعنوان یكی از كارشناسان فعال در حوزه فناوری در شبكه اجتماعی ویبو این خبر را رسانه ای كرده است و به كاربران و علاقمندان به اینستاگرام این نوید را داده تا بر روی استوری های مبتنی بر آهنگ خود، متن شعر و آهنگ خواننده موردنظر خویش را هم مشاهده كنند.
شبكه های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یك به منظور جلب رضایت كاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط كاربران، گاهی قابلیت ها و امكانات جدیدی را اضافه و عرضه می كنند.
قابلیت افزودن استوری های اینستاگرام در ماه آگوست سال قبل ۲۰۱۶ میلادی به این شبكه اجتماعی افزوده شد و از همان ابتدا میلیون ها طرفدار را به خود جذب كرد. از آن زمان تابحال كه حدود بیشتر از یك سال می گذرد، می توان گفت این توانایی مهم ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است كه تابحال به اپلیكیشن اینستاگرام افزوده شده است.
بر مبنای گزارشی كه در وب سایت the verge آمده است، اینستاگرام، حالا این دفعه قابلیت جدیدی را در چارچوب یك استیكر عرضه كرده است كه به كاربران اجازه می دهد كه متن شعر آهنگ های موردنظر خویش را بر روی صفحه مربوط به آهنگی كه در استوری خود گذاشته اند، را مشاهده كنند.
این استیكر جدید كه music lyrics نام دارد، قابلیت نمایش بر روی صفحه استوری مربوط به پخش یك آهنگ یا ویدئوی مربوطه را خواهد داشت.
البته این در حالیست كه هنوز خود شركت اینستاگرام كه یكی از بزرگترین و موفق ترین زیرمجموعه های فیسبوك به حساب می آید، به صورت رسمی اظهار نظری در این خصوص نكرده و خبر مذكور را تأیید یا تكذیب نكرده است.




منبع:

1398/02/23
14:39:31
5.0 / 5
4624
تگهای خبر: سایت , شركت , فناوری
این مطلب بست روید چطور بود؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب بست روید
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
BestRoid اندروید