خدمات غیرحضوری مخابرات برای جلوگیری از شیوع كرونا چیست؟

خدمات غیرحضوری مخابرات برای جلوگیری از شیوع كرونا چیست؟

به گزارش بست روید به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات می توانند از خدمات غیرحضوری مخابرات مانند ۲۰۰۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۲۰، ۱۱۸، ۲۰۲۱، ۲۰۱۰ و سایر امکانات استفاده کنند.


به گزارش بست روید به نقل از ایسنا، در شرایطی که کرونا هنوز هم در کشورمان شایع است و هر روز اخبار جدیدی از آمار مبتلایان شنیده می شود، می توان به جای حضور در شرکت مخابرات، از خدمات غیرحضوری این شرکت استفاده نمود. با استفاده از کد دستوری *۲۰۲۰#پیش ثبت نام تلفن ثابت، پیش ثبت نام سرویس اینترنت، تمدید و خرید ترافیک سرویس اینترنت، مانده اعتبار سرویس اینترنت، تغییر رمز پنل e-Careو پرداخت صورتحساب تلفن ثابت انجام می شود.
شیوع کرونا فرصت مغتنمی برای یک مانور واقعی و معرفی سامانه های غیرحضوری شرکت مخابرات برای رفاه حال همشهریان بود. بنا بر اعلام مخابرات منطقه تهران، در جهت مشتری مداری و با عنایت به اهمیت حفظ و صیانت از سلامتی همکاران و شهروندان و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، مشتریان مخابرات منطقه تهران می توانند از خدمات غیرحضوری مخابرات مانند ۲۰۰۰، ۲۰۱۱۷، ۲۰۲۰، ۱۱۸، ۲۰۲۱، ۲۰۱۰ و سایر امکانات استفاده و از رجوع حضوری به مراکز مخابراتی اجتناب کنند.
سامانه ۲۰۰۰ جهت دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت و وصل آنی، سامانه ۲۰۱۱۷ جهت رفع خرابی خطوط تلفن ثابت، سامانه ۲۰۱۰ جهت پشتیبانی و رفع خرابی خطوط مشترکین تجاری، سامانه ۱۱۸ جهت اطلاعات تلفنی، ۲۰۲۱ واحد ارتباطات مردمی و سامانه ۲۰۲۰ جهت فروش و پشتیبانی و خدمات بعد از فروش اینترنت پرسرعت در مخابرات منطقه تهران در دسترس شهروندان است.
همینطور شهروندان تهرانی جهت دریافت و پرداخت صورتحساب قبوض آخر دوره و به روز تلفن ثابت خود، علاوه بر ۲۰۰۰ می توانند "ستاره ۲۰۲۰ مربع" را از راه تلفن همراه شماره گیری کرده و یا به وبسایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir قسمت "مخابرات من" رجوع کنند.
سامانه مخابرات من هم مختص پرداخت قبض (میان دوره و آخر دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه های قبض، مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از راه پورتال و پیگیری تا حصول نتیجه)، خدمات تلفن ثابت (سرویس های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویسهای ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست های اینترنت می شود.




منبع:

1399/10/01
18:17:40
5.0 / 5
1091
تگهای خبر: اینترنت , تلفن همراه , خدمات , سایت
این مطلب بست روید چطور بود؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب بست روید
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
BestRoid اندروید