فایرفاكس برای كاربرانش دردسرساز شد

فایرفاكس برای كاربرانش دردسرساز شد

بست روید: بنظر می رسد كه تمامی افزونه های نصب شده كاربران بر مرورگر اینترنتی فایرفاكس غیرفعال شده است.


به گزارش بست روید به نقل از ایسنا، اگر شما باز جز آن دسته از كاربرانی هستید كه متوجه شده اید بعضی از افزونه های نصب شده بر مرورگر اینترنتی فایرفاكس از كار افتاده اند، بدانید كه تنها نیستید، چونكه اخبار و گزارش های زیادی از طرف كاربران این مرورگر انتشار یافته است كه نشان از غیرفعال شدن افزونه های فایرفاكس دارد.
بنظر می رسد كه این مشكل تحت تأثیر یك نقص فنی و لطمه پذیری جدید به وجود آمده است و باعث شده خیلی از كاربران در سراسر جهان نتوانند افزونه های موردنظر خودرا حتی پس از آنكه بی خود غیرفعال شده است، مجدداً نصب و راه اندازی كنند.
آنها در شبكه های اجتماعی خود در این باره نوشته اند: حتی در صورتیكه اهتمام می نماییم باردیگر افزونه های موردنظر خودرا نصب و راه اندازی نماییم، با پیام متفاوتی مواجه خواهیم شد و افزونه ها همچنان غیرفعال باقی خواهند ماند.
حال آنها منتظرند تا مشكل غیرفعال شدن افزونه ها برای همه كاربران حل شود كه این كار مستلزم پیگیری شركت موزیلا بعنوان توسعه دهنده برنامه مرورگر اینترنتی فایرفاكس خواهد بود.
طبق گزارش وب سایت phonearena، این شركت باز با انتشار اطلاعیه ای ضمن عرض پوزش از كاربرانش، اعلام نموده كه با بهره گیری از متخصصان فنی و كارشناسان فعال در این شركت اهتمام دارد هرچه سریع تر به برطرف سازی مشكل مذكور بپردازد و برای حل آن یك نسخه به روزرسانی همراه با یك وصله نرم افزاری عرضه نماید.




منبع:

1398/02/16
14:45:33
5.0 / 5
4397
تگهای خبر: اینترنت , سایت , شركت
این مطلب بست روید چطور بود؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران در مورد این مطلب بست روید
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
BestRoid اندروید